niedziela, 30 czerwca 2013

Płotek i róże


Tak się cieszę, że już nie muszę schodzić aż na różankę by napawać się ładnym widokiem. Teraz wystarczy, że wychylę nos przez okno gabinetu w którym pracuję i mogę cieszyć się kwiatami. Moi chłopcy są teraz też bardziej bezpieczni, bo jest ogrodzenie i przy okazji też moje bukszpany, które podsychały przez pieski.

Tak wyglądał projekt, który wyrysowałam w programie graficznym. Korona furtki pochodzi z klasycznego angielskiego płotu. Proporcje ustaliłam oczywiście pod róże. Płotek jest bardzo niski i ma 105 cm.

A to już realizacja

l.k
Tutaj jeszcze w trakcie realizacji.

China Girl






 
Jarzmianka to piękna bylina do półcienia


A to dzwonki i naparstnice, które dostałam od mojej kochanej Babci, ktora ma już 88 lat i wciąż uprawia swój ogród

Lions Roses
 


Lions Roses
 China Girl
 Przepiękna Artemis


Artemis

 Pilgrim będzie rozpięty na płocie





 Chciałam zostawić same białe naparstnice, ale nie kontroluję już ich rozsiewu i poddaję się. I tak wszystkie są piękne.

Clair Austin


 Piękna lawendowa Novalis
 A to nowość, angielska róża Parky. Naprawdę mnie zauroczyła.
 Jeszcze raz China Girl

6 komentarzy:

  1. To bardzo, bardzo stylowe i raczej niespotykane u nas ogrodzenie. Wymaga też odważnego i nowatorskiego podejścia właścicieli. Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justi a w jakim rejonie mieszkasz? Faktycznie teraz mało kto robi sobie takie ogrodzenia, ale w starych dzielnicach willowych Gdańska i Sopotu można właśnie w tym stylu ogrodzenia spotkać. Zawsze je podziwiałam i teraz mam choć namiastkę.

    OdpowiedzUsuń

  3. Masz naprawdę piękny ogród, na pewno miło się tam spędza czas. Sama postanowiłam zająć się swoim ogrodem i w tym celu, zamówiłam podstawowe narzędzia ogrodowe ze strony https://www.stiga.pl/ Mam nadzieję, że sprawdza się podczas sezonowych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko piękne rośliny, kwiaty ale i udane zdjęcia. Tylko można pozazdrościć takiego ogrodu, mam nadzieję, że i mnie się kiedyś uda osiągnąć chociaż podobny efekt. A jak na razie patrzę na stronie sklepu online Florexpol jakie sadzonki i nasiona będę mogła niedługo zamówić aby mieć gotowe do posadzenia wczesną wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście samo posiadanie ciekawych nasadzeń w naszych ogrodach jest czymś istotnym i ja także jestem zdania, że również fajnie jest wiedzieć skąd najlepiej brać sprawdzone meble ogrodowe. Zachęcam was abyście zajrzeli do sklepu https://ogrodolandia.pl/ gdzie jest świetny wybór takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. To połączenie wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń