wtorek, 25 czerwca 2013

Ławeczki i Constnce Spry

Dla miłych gości postanowiłam "rozmnożyć" ławeczki. Już wypróbowane z kawą i ciastem oraz przy ognisku. Spisują się doskonale :)

Jedna stanęła oczywiście na różane, ale Crocus Rose rozrosła się tak bardzo, że musiałam ławeczce znaleźć inne miejsce.


 Obok Constance Spry :) w której zakochałam się po uszy.

 A za nią rosną Eden Rose, Queen of Sweden i La Reine Victoria


 Druga stanęła przed domem.
 Trzecia na skarpie po lewej stronie

 A czwarta w górnym ogródku po lewej stronie.
 A to już Constance Spy i jej cudowne, pachnące i ogromne kwiaty. Bardzo żałuję, że kwitnie tylko raz. Już zamówiłam dla niej pergolę.










5 komentarzy:

  1. Urocze kwiaty ma Twoja róża.
    A tak na marginesie to weryfikacja obrazkowa komentarzy bardzo zniechęca do ich pozostawiania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za podpowiedz Ewo. Nawet nie wiedziałam, że mam na to wpływ. Już wszystko zmieniłam i teraz komentować może każdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Какие великолепный розы! Восторг!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo, czy możesz napisać (mniej więcej) ile lat miała Twoja Constance Spry na powyższych zdjęciach? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba miała 2 lata :) To byl jej pierwszy sezon z kwiatami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń