piątek, 14 czerwca 2013

Kwitnące róże



Cieszę się, bo zaczął się najpiękniejszy czas w moim ogrodzie.
Oto pierwsze białe róże
Winchester Cathedral

 Mme Hardy  ma najpiękniejszy biały kwiat jaki widziałam. Niestety bardzo lubią ją owady i w dodatku choruje na plamistość.
 Boule de neige ma piękne, małe, białe pomponiki. Pachnie delikatnie i obficie kwitnie. Buduje bardzo zgrabny krzaczek.

Zaraz wszystko rozkwitnie

Taką mam ostatnio koleżankę ;)

Debiutuje u mnie Constance Spry. Już wiem, że źle ją posadziłam, bo ma poparzone listki. Ta róża nie lubi słońca. Pomimo, że kwitnie raz, już podbiła moje serce. 

Pierwsze kwiaty Comte de Chambord
 Gartentraume
 Crocus Rose

 Lousie Odier
 Gruss an Achen


Dzisiaj rano było magicznie.


 Boule de Neige raz jeszcze
Pashimina w porannym słońcu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz