środa, 8 maja 2013

Kwitnący maj

Maj zawsze był moim ulubionym miesiącem. Przez róże, które u  mnie kwitną w czerwcu, spadł na drugie miejsce, ale zastanawiam się czy na długo. Posadziłam dwie nowe pachnące magnolie a w dodatku po raz pierwszy zakwitnie jedna z moich 3 wisterii. Tak!!! Czekałam na to aż 4 lata!
W maju kwitną też cudowne lilaki, które coraz bardziej się rozrastają. Jeszcze w zeszłym roku mogłam liczyć tylko na tulipany a teraz mam tyle nowej radości.


Oto moja nowa magnolia Ricki. Kupiłam ją ze względu na piękny zapach, który jest dla mnie ważny.

Kwitną też śliwy.


 i wiąz na zielono
 Zakwitł barwinkowy dywan pod wiązem.
 Szafirki bardzo mi się rozrosły..




2 komentarze:

  1. Na szczęście jest wiele róż kwitnących w maju, warto sobie kilka takich posadzić. Bardzo podoba mi się ten barwinkowy dywan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu ja się tylko zastanawiam, czy nad morzem będą faktycznie kwitły w maju. Mam często w stosunku do was duże opóźnienie. A jakie odmiany kwitną najwcześniej? Przypuszczam, że będą do róże dzikie.

      Usuń