środa, 4 stycznia 2017

Choinka

    Taką oto różową pannę mamy w tym roku z domu. Ponieważ udało mi się zgromadzić sporo bombek w neutralnych kolorach, co roku staram się dołożyć jakiś kolor przewodni, by choinka nie była taka sama. W tym roku padło na różowy, a więc powinna znaleźć się na tym blogu :D

    Mając wiele białych i srebrnych bombek, wystarczyło dokupić i zrobić kilka nowych ozdób. Część z nich zrobiliśmy (pomagali mi moi chłopcy) z wydrukowanego papieru, który wcześniej przygotowałam w photoshopie. Fajnym i tanim sposobem na urozmaicenie, jest zrobienie kokardek. Ja swoje zrobiłam według tego przepisu:
http://www.mommysuite.com/diy-burlap-bow-tutorial/


Bombka zrobiona na gęsim jaju. 

 Uwielbiam stare bombki. Część dostałam od Babci a inne upolowałam. Nie wszystkie są stare.


 Przygotowania


Stare lampki udało mi się bardzo tanio wylicytować.





4 komentarze:

  1. piękne ozdoby, wspaniała choinka. muchomorek, bombki, mysia, cuda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach wreszcie.... Wielki powrót..... i znów piękne zdjęcia... u ciebie oczy można cieszyć nie tylko różami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna choinka. uwielbiam szklane ozdoby świąteczne. Chińskie plastiki nie są w stanie im dorównać.
    https://autoskup.biz/podkarpackie/skup-aut-rzeszow

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna choinka, cudownie to wygląda. W przyszłym roku wycinam w ogrodzie dużą choinkę i przystroję ją w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń